Ranking ofert dla domu

Sprawdź oferty, które pomogą obniżyć rachunki w Twoim domu.

Sprawdź szczegóły oferty

Ranking ofert dla firm

Porównaj, to co do zaoferowania mają sprzedawcy energii, obniż koszty prowadzenia firmy.

Sprawdź szczegóły oferty

Energia infolinia

Wybieramy głównie kontakt przez telefon, chociaż Energa infoliniazapewnia nie tylko serwis telefoniczny. Kontakt można nawiązać przez dedykowane formularze internetowe, czy eBOK, to zwykle wybieranym werbalny kanał kontaktu.

Odbiorcy chcą przede wszystkim szybko załatwić swoją sprawę, dlatego połączenie okazuje się najchętniej wybieraną drogą kontaktu. Na infolinii rozwiązać można dużą rozpiętością spraw, minusem jest czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. Ale i tak sprzedawca obiecuje, że pomoże rozwiązać dużo spraw i wątpliwości. Konstant infolinii pomoże przy:

  • sprawdzeniu wysokości ostatniej faktury;
  • sprawdzeniu numeru konta do przelewu;
  • zgłoszenie problemów technicznych;
  • informacja o usługach dodatkowych;
  • prośba o billingi, papierowe wyciągi i dokumenty tradycyjne związane z numerami abonenta;
    zmiana planu taryfowego;
  • przedłużenie umowy;
  • informacje o procedurze wypowiedzenia lub rozwiązania umowy;
  • poznanie ofert dla stałych klientów;
  • sprawdzenie stanu zgłoszonych wcześniej reklamacji i wniosków;
  • odzyskiwanie hasła do konta abonenckiego;

Jak przygotować się do uzyskania pomocy na infolinii?

Często spotykamy się z opcją wyboru odpowiedniego z menu głosowego systemu CRM obsługującego połączenie. Chociaż mamy wrażenie, ze konsultanci zawsze witają nas  słowami, że źle wybraliśmy. Niestety w wielu przypadkach niezbędna będzie rozmowa z konsultantem. W zależności od tego, jakiej usługi dotyczyć rozmowa, trzeba przygotować pewne informacje. W każdym przypadku warto przygotować numer abonenta (widoczny między innymi na każdej fakturze) oraz dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL, adres, pod którym wykorzystywana jest usługa, której dotyczy rozmowa).

Przy rozmowie warto także znać nazwą i parametry aktualnie używanej taryfy G11 czy G12 a może firmowej C11– będzie to pomocne na przykład przy przedłużaniu umowy. Chociaż konsultant powinien widzieć dokładną datę końca naszej umowy, to może nas o nią zapytać, zwłaszcza jeśli pytamy o warunki wypowiedzenia.

Czy zawsze można uzyskać pomoc na infolinii?

Infolinia Energa dostępna jest w dni robocze 7.00 – 22.00, ale nie liczmy na to że wszystkie sprawy rozwiążemy na infolinii. Dużo zależy od konsultanta. Bez problemu powinniśmy na przykład przedłużyć umowę. Z zmianą taryfy mocy czy cesji udać będzie trzeba się do biura obsługi sprzedawcy energii.