Ranking ofert dla domu

Sprawdź oferty, które pomogą obniżyć rachunki w Twoim domu.

Sprawdź szczegóły oferty

Ranking ofert dla firm

Porównaj, to co do zaoferowania mają sprzedawcy energii, obniż koszty prowadzenia firmy.

Sprawdź szczegóły oferty

Energa opinie       

Co mówią o Enerdze w sieci? Dla Was krótka rozprawka o tym za co odbiorcy chwalą i ganią sprzedawcę z północno-środkowej Polski.

Problem z płatnościami

Klienci najczęściej skarżą się na problemy z rachunkami, są one zawyżone, nierzetelnie naliczone, kilka sald pojawia się na jednej fakturze. Głosy tego typu napotyka się w sieci, odbiorcy nie pozostawiaj w gniewie zarzucają sprzedawcy, że zamiast zając się roszczeniami klienta i wyjaśnić sprawę jedyna pomoc jaką usłyszeli to „proszę zapłacić jeśli faktura jest zawyżona sprawdzimy to wówczas będzie Pan/Pani miał to policzone jako nadpłatę.” Wszystko byłoby dobrze gdyby ów nadpłata miała wynosić 20 złotych ale nie ponad 500 czy 700. O takich sytuacjach informuje nas prasa regularnie, raz winą obarcza się nieuczciwych inkasentów, którzy nie odczytywali liczników tylko podawali własne odczyty wyciągnięte z kapelusza. Kiedy doszło do odczytu okazało się, że odbiorcy mają do płacenia bagatelne sumy. Zdarzają się też klienci, u których nie dokonywano odczytów licznika przez dłuższy okres w rezultacie czego to zapłacić musieli bagatelne sumy w ciągu 14 dni. Wynikło to albo z „stabilizacji sytemu” jak podała sama Energa bądź w wielu przypadkach z niewiedzy klienta, który sam nie zgłosił się i nie podał stanu licznika.

~Daria   2016-02-24 22:09  92.55.202.

Re: Energa – gwarancja stałej ceny – pilna prośba o opinię!!

Jeśli nie podpisałaś umowy, tylko telefonicznie się zgodziłaś, to umowa nie został zawarta zgodnie z poniższym artykułem
„Art. 20.
1. Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek na początku rozmowy poinformować konsumenta o tym celu, a ponadto podać identyfikujące go dane oraz dane identyfikujące osobę, w imieniu której telefonuje.

2. Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy.”

Z kontaktem nie jest lepiej

Energa w trosce o klienta uruchomiła internetową platformę eBOK, dzięki której klienci mogą sprawdzać swoje płatności, wnosić zapytania i dowiadywać się o promocjach. Oburzony użytkownik zarzuca braku kontaktu z nim po tym jak kilkakrotnie zadawał pytanie dotyczące, jaką kwotę ma zapłacić bo system wskazywał ich kilka. Nie lepiej jest z infolinią Energa, na połączeni trzeba czekać ponad 27 minut jak to skrzętnie wylicza jeden z odbiorców na co kolejni użytkownicy forum przytakują. Obrywa się też obsłudze punktów stacjonarnych, pracownicy nie rozumieją klienta, nie doradzają nie chcą pomóc, „obsługa jak za komuny” Rok 2016 ma okazać się pod tym względem lepszy gdyż sprzedawca uruchomił nowe punkty usługi klienta w ponad 20 miastach. Po apelach klientów na masowe zamykanie punktów w ubiegłych latach takiej reakcji można było się spodziewać.

Sprzedawca pomoże

Klient nigdy nie będzie miał szans w walce z kolosem, chyba, że pójdzie do sądu, a z tym też różnie bywa. Sieć słynie z negatywnych opinii, bo po co pisać jak coś jest dobrze, tak obecnie działa medium jakim jest Internet. Energa poinformowana o krzywdzie klienta zaczyna dbać o wizerunek tylko wówczas gdy interweniują media. Droga Energo niskie ceny prądu aby przyciągnąć klienta to nie wszyto trzeba też go umieć dopieścić fachową obsługą, poprawnie działającymi systemami, które przecież tworzycie z myślą o nas.  (tak mam prąd od Energa).

Mateusz~Goście

Napisano 09 sierpień 2015 – 14:56:35

Jezeli chodzi o polityke prowadzoną przez firmę o której mowa to sam również sie dalem na ich nachalnosc złapać.Po wielokrotnych telefonach w końcu dla świętego spokoju zgodziłem się na zmianę umowy jednocześnie pytając czy moje faktury nie wzrosną.Otrzymałem odpowiedź że jest to tzw.GWARANCJA STAŁEJ CENY i że faktury nawet bedą niższe.Co się okazało po pierwszej fakturze6 ze jest inaczej.Doliczyli sobie OPŁATĘ HANDLOWĄ co miesiąc 15.99 a czas na wypowiedzenie umowy minął.Przedszegam więc przed zawieraniem umow z tą firmą ponieważ zwyczajnie naciąga ludzi.Nie dajcie sie nabierać na GWARANCJE STALEJ CENY !!!!

~stewis1  2015-09-17 11:29 5.172.234.

Re: Energa – gwarancja stałej ceny – pilna prośba o opinię!!

Dałem się niestety na to nabrać,ale nic nie powiedzieli o tzw.Opłacie handlowej 15 zł miesięcznie co w moim przypadku stanowi wzrost opłat o 15%.